קישור

חמישה סרטונים לסוף השבוע

אז מה אני מציע השבוע? סרטון שהוא אלגוריה על מצב המנהיגות בימינו (אני יודע שזה נשמע נורא אבל הסרטון מצויין, איך לרקוד דאבסטפ, זמר סומו, קצת עברית והתקפת תרנגולות. נשמע מבלבל? ככה זה כשאני מנסה להסביר מה רואים בסרטון. ממליץ פשוט להפעיל את הסרטונים ולהירגע. אה…וכמובן שאני שמח תמיד כששולחים לי סרטונים, אז אם יש לכם משהו מעניין שלחו לי.

    1. לרקוד דאבסטפ: סרטון של היולופי (אם ככה כותבים את זה) שמסביר בשני צעדים פשוטים איך לרקוד דאב סטפ. יותר מאשר את הצעדים הספציפיים יש כאן הסבר לגבי האווירה. לגבי הטכניקה, יש לי חברים שלומדים קולנוע ואנימציה, הם תמיד פחות מתלהבים מסרטונים כאלה שאני שולח להם. אולי זה ברמת תרגיל אפטר אפקט ללימודים אבל אותי זה מגניב. יאללה חפרתי, תפעילו ותרקדו.
    2. אנימציה של אלופים: סרטון ארוך יחסית ולקח לפליקס קולגרייב האנימטור שנתיים לעשות אותו. הסיפור די פשוט ואפשר לקחת את זה לכיוון של מצב המנהיגות בימינו עם קריצה לטראמפ, אבל היופי של הסרטון הוא באנימציה המורכבת וברעיונות. פליקס התחיל מתמונה של מרבה רגליים סוחב אפריון והמשיך משם.
    3. פינת החי של השבוע: (ויה טינון רוזנבלט) סרטון שמדמה רעיונות יפניים. יש כאן סוג של תרנגול עם כוחות על, שיר שלא יצא לכם מהראש ובחור יפני-שוויצרי בשם Takeo Ishii שהוא היודלר היפני הראשון. העליתי לפייסבוק שלי סרטון שלו לפני חודש, חפשו את השם שלו אצלי או ביוטיוב.
    4. סומו סומו סומו: לא יודע איך לאכול את הסרטון הזה, הוא גרוע ומוזר אבל אם ראיתי אותו לפני שנה ועדיין אני זוכר אותו כנראה שיש בו משהו. סרטון עם שני טוויסטים, ממליץ לראות עד האמצע. לא ציפיתי לקול גבוה כל כך מבחור כזה.
    5. וכו' וכו' וכו': לטל מנקס יש רצף סרטונים קצרצרים בשם "מעניין". כל פעם הוא בוחן נקודה ספציפית ומוציא ממנה את המיץ. בסרטון הזה הוא מדבר על המילה וכו'. אמן בתחומו.

תגובה אחת בנושא “חמישה סרטונים לסוף השבוע

כתיבת תגובה