חמישה סרטונים לסוף השבוע

שוב הגיע סוף השבוע ואיתו חמישה סרטונים ליצירת אסקפיזם טהור.

אז מה יש כאן הפעם? פרסומת גרמנית לקרמבו, שיר על פחד ממצב חשבון הבנק, קאבר ארמני לשיר ילדים מוכר, אנימציה מתקפלת ותיעוד עוד יום שגרתי בחיי העובד האמריקאי הממוצע. ואם יש לכם סרטון לשתף, אז פנקו אותי.

יאללה…מתחילים.

1. קרמבו של גרמנים: בעקבות יום השואה אפנה זרקור לתופעה פחות מוכרת. יש חברה גרמנית שמייצרת קרמבואים וקוראים לה Super Dickmann. בהחלטה קצת תמוהה הם יצרו פרסומת ב-1993, פרסומת שבעיקר יוצרת רתיעה מהמוצר. קשה לי לחשוב על גרמני שראה את הפרסומת והתעורר לו חשק לקרמבו. כלל אצבע: אוכל מצטלם טוב, עיכול מצטלם רע. בתיאבון!

2. מי מפחד מחשבון הבנק שלו? שיר משעשע על פחד מחשבון הבנק. מהרגע שתשמעו את הסינתיסייזר הוא כנראה ידבק לכם לראש. בשבועיים האחרונים בכל פעם שאני בודק את מצב הכסף שלי (או בעיקר את המינוס) השיר מתחיל להתנגן לו בזיכרון.

3. ארמניה: מהמדינה שהביאה לנו את קים קרדשיאן (תודה בורא עולם!), מגיע עוד יהלום. מוזיקאי ארמני בשם Khoren Mouradian מבצע כאן קאבר לשיר ילדים מוכר. וואלק חיבבתי, עושה חשק לשמוע קצת מוזיקה ארמנית. אם אין לכם כוח לאינטרו הארוך, קפצו ל0:50. לקראת הסוף נכנסות גם רקדניות, כי למה לא לנסות לעשות הכל בסרטון ועל הדרך גם לקרוץ  למבוגרים?

4. פתוח. סגור. פתוח: משחק מעניין של קיפול ופתיחה יחד עם מתיחת גבולות. בכל תמונה מותחים את הגבול האפשרי עד שהוא מופרד לחלקיו ואז מקפלים ומתחילים מחדש.

5. יום שגרתי בעולם פחות: סרטון סגירה עם יום שגרתי "רגיל" בחייו של אמריקאי ממוצע בשם יהושפט. קצת ארוך אבל שווה את זה. ואולי זה רעיון טוב לישון עם נייר פצפצים (ניילון בועות למי שמתעניין בשם הנכון)

 

כתיבת תגובה