חמישה סרטונים לסוף השבוע

יש לי תחושה שהסרטונים השבוע מעט שונים מבדרך כלל. יכול להיות שזאת תחושה אישית שלא מתקשרת עם המציאות. שני הקוראים האדוקים שצורכים את הפינה הזאת בקביעות רגילים לקבל סרטונים ביזאריים ולא צפויים. הפעם, להרגשתי, הסרטונים מעט יותר ארוכים ומעניקים פחות אספקיזם אבל יותר בכיוון של חווית צפייה איכותית. סרטונים יותר עדינים, שמספרים סיפורים אנושיים. תנו תגובה ותגידו אם אני טועה או שיש בזה משהו, כי לפעמים זה נראה שאני כותב לחלל הריק.

אז מה יש כאן השבוע? פרסומת לנודלס, בחור נורווגי שמבקש מחמאות, שיכור שמנסה לעבור גדר, איתי זבולון!!!!! ומה קורה כשהשותפים שלך הם ג'וקים?

1.פרסומת גאונית למנה חמה: לא יודע מה יש לפרסומות למנה חמה שיוצאות מדהים. נתקלתי בהמון פרסומות מבריקות למוצר הדי פשוט הזה (זוכרים את "מנה חמה" הישראלי?). כי מה זו המנה החמה הזאת? מוצר תעשייתי בטעם של פלסטיק שאמור להחליף אוכל של אמא שעסוקה מדי לבשל. מוצר תעשייתי שאמור להחליף אהבה ודאגה תזונתית. אני מתאר לעצמי שמי שחשב על הפרסומת עשה זאת תוך כדי שהוא אוכל נודלס ואמר לעצמו "היי,  מה הטעם הזה מזכיר לי? אה! פלסטיק. מה חלום חיים הכי פלסטיק?" וכך הפרסומת נולדה.

2.ג'וקים ג'וקים ג'וקים: (ויה עדי שילה) סרטון קצר ששודר ב-1992 כמעברון בין קליפים ב- MTV. הסרטון כל כך הצליח עד שב-1996 הוא יצא כסרט מלא (ציון של 5.4 בIMDB למי שמתעניין). בסרטון רואים את ג'ו, בחור צעיר שגר בניו יורק ואת מערכת היחסים שלו עם חבורת ג'וקים מדברים. מתברר שג'וקים יכולים לדבר הם פשוט בוחרים לא לעשות את זה עם בני אדם בגלל המדיניות שלנו שמתבטאת ב"למעוך ואז לשאול שאלות".  אותי הסרטון משעשע ואהבתי את הקולות. נראה שזאת היתה ההשראה ל"משפחת החרגו'קים" מתחת לכיור של שרה נתניהו בחרצופים.

3.מחמאות, תנו לי מחמאות: בחור נורווגי שמבקש מחמאות. אין לי עוד מה להוסיף על הסרטון, חוץ מלהגיד שמדובר בבקשה פשוטה וטבעית, מוזיקה שתידבק לכם למוח ומומלץ לצפות עד הסוף כדי לראות מה הוא עושה כשמחמיאים לו.

4.נוגע ללב: הגענו לסרטון סוחט הדמעות. מה קורה כששיכור מנסה לעבור גדר? תוסיפו לזה מוזיקה עדינה, תקראו לזה "חוסר התוחלת של הקיום" ותרוויחו סרטון יפהפה. לבושתי אודה שהסוף הפתיע אותי וגם אני, כמו השיכור, לא ראיתי את הפתרון הברור מאליו.

5.אני שמעלה סרטונים: אין על איתי זבולן מרציפן. סרטון מסוף 2016, רצף מונולוגים סביב נושא. כל מה שהבנאדם הזה נוגע בו הוא זהב. סרטון לסגירת הפינה השבוע, אחרי הג'וקים והנודלס ישאיר אתכם במצב רוח טוב. אבל למה אורז לבן??? למה??? ותקראו את התגובות, מפאת קדושת השבת נמנעתי מלצטט.

2 תגובות בנושא “חמישה סרטונים לסוף השבוע

  1. שמע, הדני ואיתי זבולון זה אותו בנאדם. בערך. ואם צריך לבחור נושא לפוסט הזה, זה היפוך צפייה, או הבכת הצופה. לא יודע אם הכתוונת.
    וממש אהבתי את הדני, דרך אגב. גאוני.

    אהבתי

כתיבת תגובה